Marci De Diamante Si Semnificatia Lor

Citit de 1518 ori
 
Diamantele sant unul din putinele produse care nu pot fi branduite. Desi au taieturi diferite, diferite grade si diferite valori plasate pe fiecare diamant in parte, nici un diamant nu poarta un anumit brand - la fel cum si aurul nu poate purta un anumit brand.

Brandingul se refera de fapt la cine poseda acel diamant. De exemplu, daca DeBeers (una dintre cele mai mari companii de minerit si extractie a diamantelor din lume) are un diamant acesta este considerat un diamant DeBeers - dar ramane doar un diamant. Daca diamantul a fost taiat de un taietor cu renume, atunci sa zicem ca ar putea fi branduit in acest fel - dar acest lucru nu se intampla. Brandingul se refera la cine detine diamantul in acel moment. Deci practic, la urma urmei - brandingul de diamant nu reprezinta absolut nimic.

Nu permiteti bijutierilor ca atunci cand incearca sa va vanda diamante la preturi exorbitante sa motiveze ca acest lucru se datoreaza si faptului ca diamantul tine de un anumit brand. Acesta este un truc pe care bijutierii fara scrupule il folosesc atunci cand au de aface cu oameni care nu stiu mare lucru despre diamante. Tineti minte faptul ca diamantele nu au un brand, cu exceptia cazului in care mama natura are propriul ei brand.

 

 
Bijuterii
rss   Twitter  Facebook
 
| More
Firma contabilitate | Gazduit de Namebox